fredag, augusti 05, 2011
belöning
Efter en dags hårt arbete tog vi en tur med hojen. Utsikten från vår plats där vi äter glass.
Livet är rätt skönt.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar