torsdag, mars 15, 2012
suckarnas bro
Sitter i väntrummet på VC och väntar på att få träffa nye doktorn. Känner mig mest uppgiven... Saknar de lata dagarna då jag inte behövde tänkte på något annat än att bara vara...
Published with Blogger-droid v1.7.4
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar