lördag, april 21, 2012
dags
Har klätt på mig för en lätt tripp till Kebnekaise.
Stol... check
Musik... check
Bok... check
Drasuten ska springa 1,2 mil så jag kommer få sitta... Har i alla fall tur med vädret.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar