söndag, maj 03, 2009

Wopsi

Ibland funkar det

kom på att jag inför resan behöver, strandhanddukar, strandväskan och en ryggsäck. Kom också på att allt finns i förrådet *suck*

hoppade in i bilen och drog iväg, en stunds förvirring och frustration uppstod då lappen med koden för att komma in i förrådet var borta hann göra mig både svettig och arg men lugnet återkom när jag i en av högarna av papper i baksätet hittade sagda lapp.

In i förrådet och se där, första lådan jag öppnade innehöll ryggsäck och strandväska. Andra flyttkartongen jag öppnade innhöll handdukar.

ibland har jag flyt

men nu har energin att packa försvunnit... stirrar på högen med grejer och undrar om jag verkligen behöver ha så mkt

Kudden ett måste. Bikini, trosor, några tröjor, en varmare tröja och byxor, ngn kjol för ev utgång och jag är biff. Men resten då... ja en bok är ju nödvändig... ta med 2 extra också... desinfektionshandvåtservetter, hårvårdsprodukter och solskydd. Duschkräm, raklödder.. mm mm... fan blir nog övervikt den här gången också. Att jag aldrig lär mig.


"Bästa sättet att lyckas är att överdriva."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: