onsdag, september 29, 2010

Ond bråd halsfluss

Jag har förbaskat ont i halsen, men dumt huvud får kroppen lida för. Detta har medfört att jag hållit mig hemma från mitt otroligt roliga arbete. Efter 2 veckor av lite excel pillande och mycket mahjongspelande har jag nu fått reda på att kunden vill ha kvar mig ytterligare en månad. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Visst är det kul att de vill ha mig kvar. Visst är det bra att jag får lön varje månad istället för a-kassa. Men fy fan för att sitta och ha tråkigt varje dag.

Mitt hjärta läker sakta men inte särskilt säkert. Det där med att lite på folk blir ju inte direkt lättare. Inser också vad man vill ha och inte vill ha.

Exet har tråkigt på jobbet och det tar han ut på mig, som tur är kan jag just nu hålla mig så vi blir inte osams utan kommer fram till att vi egentligen tycker samma lika.

Så livet är ungefär det samma som förut. Bara nya gamla saker.

1 kommentar:

Handsome sa...

Halsfluss avhjälps lättast med kåvepenin och kramar. Hör med vårdcentralen om medicinen så kan jag utdela kramarna.