tisdag, juni 07, 2011

ett stort litet kliv

Lyssnar på musik för att göra både resan till/från jobbet och vistelsen på jobbet mer uthärdligt. Men här om dagen gav det upp, headsetet.

Undertecknad var således nödd och tvungen att lätta på plånboken.

Ofta har det obligatoriska trasslet nästan lett till total härdsmälta men ändå har jag med en dåres envishet fortsatt att köpa vanliga headset och föraktfullt fnyst åt nymodigheter som bluetooth.

Men nu är jag omvänd och undrar i mitt inte så stilla sinne varför jag inte köpt ett tidigare.

Det jag nu köpte kombinerar på ett synnerligen finurligt sätt det vanliga headsetet med bluetoothens fördelar.

Mellan telefon och headset finns inget utan hörlurarna sticks in i bluetoothdelen och jag slipper trassel.

Men fråga mig igen om några dagar, då kanske de trådar som finns trasslat ochjag åter är redo att slänga allt.

Men än så långe njuter jag av min nya trasselfria tillvaro.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kontrollera:)