onsdag, januari 11, 2012

säg den lycka som varar

Bytte husläkare eftersom jag, ett inte var nöjd med den förra, två har flyttat från hooden och landat i wooden. Bättre ha läkare närmare tänkte jag. Bra så...

Var hos nye dr i mellandagarna och han skickade mig vidare till neuroklinik och sen skulle vi träffas igen för fortsatt diskussion. Bra så...

Eftersom min sjukskrivning skulle hinna gå ut innan vi hann träffas igen skulle han skicka en förlängning på min sjukskrivning. Bra så...

Vi skriver nu den 11 januari och det är sista dagen på min sjukskrivning. Har jagat dr slarver sedan förra veckan och eftersom det bara går att bli uppringd av receptionen har jag förklarat mitt dilemma för de skenbart intresserade receptionisterna. Dessa lovar att de ska skriva till dr och påminna honom.

INTE BRA SÅ...

så nu sitter jag här med två icke brukbara armar, värkande rygg och är utan sjukskrivning.

Så här i efterhand verkar valet att åka till hooden var tredje vecka ingenting jämfört med den stress jag känner nu...

Joråsatt bilen går iaf bra...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: