måndag, april 23, 2012

nu kör vi

Idag är första dagen med 4 timmar. Vet inte om det är psykiskt men jag har förjävligt ont redan innan. Det gör att jag spänner mig.

Vilket gör att jag får ännu mer ont.

Men jag måste ta mig igenom den här jefla veckan så jag har på fötterna när jag träffar dr Barsk på måndag. Det är roligt att prata med andra. Får bli mitt nya mantra. Positivt tänkande.

Sen har vi det där fåniga... Jag tycker inte om att äta lunch med andra bara för att jag måste. Men det måste man. Annars är det något fel och man får stämpeln osocial.

Även om jag inte bryr mig nämnvärt om det sistnämnda känner jag pressen från omvärlden och det ger mig dåligt samvetet. Men samtidigt, varför i allsin dar ska jag göra något för att tillfredsställa andra...

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: