torsdag, augusti 09, 2012

Framtiden

Har sedan en tid tillbaka funderat på en läsplatta eftersom mina händer inte riktigt gillar det faktum att jag måste hålla i boken jag läser. Sen har den andra fördelar som påtalats av nära och kära. Man slipper göra plats för alla miljoner böcker man läser. Kollade runt lite på rekommendationer från Lupa och bestämde mig för att slå till. Drasuten älskar nya tekniska prylar så han gjorde inte mycket för att stoppa mig, tvärtom han hejade på så att jag även köpte extra minne (behöver det antagligen inte) och ett transportfodral (med läslampa) samt en adapter. Det var ett paketpris och blev billigare än om jag köpte bara läsplattan och fodralet. Så varför inte liksom.
Valde följande, Sony Läsplatta, och ser fram emot levereransen om några dagar.

Har även hittat ett ställe som jag hoppas ska vara så bra som det verkar när jag läser  på deras hemsida.

Välkommen till framtiden!

Inga kommentarer: