söndag, september 16, 2012

det snurrar vidare

Andra dagen har passerat rätt obemärkt.


Känner ett litet lyft i humöret men det beror nog snarare på att jag precis avslutat en lingonvecka och börjat med ppiller.


Är lite skakig, yrslig och fluffig i huvudet. Har tyckt att smärtan i kroppen varit mindre. Men vet inte om det enkelt beror på att jag har en bra period nu.


Ska inte hoppa fram i handlingen utan se vad som händer. Inte läsa in saker i allt. Jag inbillar mig att om jag mår så här bra kan jag börja jobba... När som helst... Fast kanske inte, nu när jag ligger här i sängen känner jag hur min höger arm värker... Så jag ska låta bli att ha dåligt samvetet för att jag inte är där ute och bidrar.


Skickade in ansökan om fortsatt sjukpenning. Handläggaren skulle höra av sig då fort hon kunde. Förutom läkarintyget skickade jag även med två brev. Ett som jag skrivit, där jag berätta om livet. Ett som Drasuten skrivit, om livet med mig. Får se bad som händer.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: