lördag, september 22, 2012

wait for it.....


Nu har både femte, sjätte och sjunde dagen passerat. Är inne på den åttonde dagen och kan inte påstå att jag mår så mycket bättre.

På måndag ska jag börja med en hel tablett, så det blir ju kul.

Vet inte om det är på grund av tabletterna men jag upplever att jag är ännu mer lättuttröttad nu än tidigare. Förut kunde jag gå en promenad OCH åka och handla för att sedan vila utan att det genererade en blöt feberfrossande hög i soffan på kvällen. Men sedan jag började med tabletterna klarar jag inte av ens en sak utan att kvällen blir hemsk.

Har inte hört något från min handläggare heller. Det finns säkert en naturlig förklaring som inte behöver vara negativ för mig. Det tar kanske längre tid för de som ska scanna in dokumenten än vad man tror. Hon kanske blev sjuk eller fick extremt mycket att göra. Eller så vet hon inte hur hon ska besluta så hon tar hjälp från en massa andra och det tar tid. Eller så får jag helt enkelt ett brev nästa vecka med beslutet (då lär det knappast vara positivt för mig).

Men tabletterna är ju bra på så sätt att jag inte bryr mig, är helt avtrubbad och orkar inte hetsa upp mig eller fundera så mycket. Så ingen ångest här inte. Bara allmän likgiltighet.

Inga kommentarer: