tisdag, februari 19, 2013

Dagen efter

Efter en lång dag, en voltarenspruta i ändalykten och röntgen av knät fick jag åka hem. Ingen större förändring i smärtbilden bara ett ytterligare ställe som ömmade, rumpan.

Undertecknad fick till sin stora förtjusning även recept på voltaren, men eftersom min mage inte tål skiten så fick det bli suppar. För den som inte vet vad detta är kan jag förklara att det är det samma som stolpiller, dvs man stoppar in dem i rumpan. Något jag inte är så tänd på. Men hur det än var så känns knät bra, vänster tumme gick nästan att använda så jag börjar misstänka att jag måste krypa till korset och köra upp något där solen inte skiner. Men jag ska suga lite på det beslutet.

Idag ska jag träffa min nya handläggare på FK. Det är en man den här gången och det ska bli spännande att höra hur han ser på det hela.

Inga kommentarer: