fredag, mars 07, 2014

Det går bra nu


I onsdags ringde min handledare på praktikplatsen för att kolla vad jag bestämt mig för att göra och även tala om för mig att min handläggare på AF var sjuk i influensan och därför inte tillgänglig denna vecka. Så vi bestämde att jag skulle vara på plats vid kvart över åtta. 

Klockan halv nio kom några andra kollegor förbi och som av en slump mindes en att hen fått ett mejl från min handläggare om att hon var sjuk och jag skulle vara med någon annan. Så jag gick till denne någons plats. Men döm om min förvåning när hennes rum var nedsläckt och tomt. 

Så jag återvände till min nya vän, allmänna datorn och fortsätter surfa runt. Tänkte gå upp vid nio och kolla lo hen är på plats. Ska ju bara jobba i två timmar så det blir inte mycket gjort i dag heller. 

Så jorå bilen går bra, arbetsträningen lite sämre. 

Fick dessutom reda på två spännande saker igår. För det första ska arbetsterapeuten på AF sluta, typ NU. Så vi måste avsluta lita snabbt så hon kan skriva en slutrapport. 

Den ringer fackrepresentanten och berättar att mötet som skulle vara idag ang min uppsägning blir uppskjutet då personalchefen på mitt skära arbete plötsligt mindes att hennes katt skulle opererad. Skönt att veta att mitt ärende är så pass viktigt för dem. 

Men men bilen går bra!

Inga kommentarer: