tisdag, december 15, 2015

Bra och anus

Börjar med ANUS.

Lyckades bita sönder en gammal lagning igår. Så nu blir det tandläkaren. Tackar min lyckliga stjärna att jag betalar lite i månaden för då ingår allt. Alltså behöver jag inte låta bli julklapparna till fr kaos. Lite bra mitt i anus faktiskt.

Apropå julklappar så kommer vi in på BRA. För några dagar sedan gjorde jag det som jag gör mest nu för tiden, slösar pengar. Fr Kaos har önskat sig MonsterHigh dockor och most den goda men ekonomiska moder jag är dammsög jag internet för att hitta den billigaste. Hittade inget här i Svedala men over there fanns en sajt som erbjöd dockorna till halva priset. Så jag slog till. Betalade med kort, trots bättre vetande och har sedan dess haft svåra mardrömmar om detta. 

Tänk om det är för bra för att vara sant?! Det har ju en tendens att vara så. Alltså har jag mer eller mindre intalat mig att jag slängt tusen spänn i Atlanten.

Igår kom ett mej och jag har sällan blivit så glad. Paketet är på väg. BRA där.



Inga kommentarer: