fredag, april 08, 2011

Sömnlösa uppdateringar

Har varit sjuk i några dagar, till min okära arbetsgivaress stora förtret. En förkylning från hell har bosatt sig i mitt bröst och jag har tillbringat dagarna i sängen. Bortsett från de intervjuer jag varit tvungen att gå på. En var via företaget dvs ett nytt uppdrag och ett var på ett nytt företag som ska rekrytera.

Ska på uppföljningsintervju på uppdragsföretaget i dag (läs fredag) och håller alla tassar att jag får komma pp ytterligare intervju på det andra. Men eftersom jag vill ha det ena och inte det andra krävs det ingen Einstein att räkna ut vilket av jobben jag kommer få.

Annars är första veckan av fyra med barn på heltid snart avklarad. Nackdelen med detta är att jag inte kan träffa Drasuten lika ofta sim vanligt men nu kan vi iaf prata i telefon så det går, dessutom kom han förbi en sväng.

Fördelen är att jag får ha fr kaos här hela tiden. Visserligen rätt påfrestande men ändå härligt.

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: