onsdag, september 21, 2011

Drömmar

jag har en dröm....

eftersom jag nu är sjukskriven på grund av tennisarmbåge/golfarmbåge/musarm så har jag kommit till insikt om att jag inte vill eller kan sitta framför datorn 8 timmar om dagen.

satt och funderade på vad jag vill göra med livet och en tanke som funnits där länge poppade upp...

jag ska starta hunddagis!

eller hur...

vi får se, men jag funderar skarpt på det.
Fördelar:
Slipper sitta på kontor
Får vara ute och röra på mig
Får vara nära hundar
och kan även ha hund själv

Nackdelar:
blöta hundar
ensam
att starta upp allt

när jag tittar på det så här ser det bara mer positivt ut. Blöta hundar kan jag leva med. Ensam, gillar ju att vara bara jag. Så det ska vara det där med att dra igång allt som kan sätta pinnar i hjulen.

dessutom ska man ha utbildning nu för tiden. Annars får man inte tillstånd. Så måste plugga...

kanske ska fokusera på flytten först.

(och jag får egentligen inte sitta vid datorn så nu måste jag sluta)

Inga kommentarer: