tisdag, september 06, 2011

SL står på min hata lista

Ska till doktorn idag. Eller rättare sagt, det var tanken.

Tiden jag fått var kl 9. Inga problem för mig tänkte jag eftersom det tar ca fem min att åka museitåget till centrum.

Kommer ner till stationen och eftersom det är gott om tid väljer jag att inte springa till tåget som just anländer. Stort misstag. Väl på perrongen upplyses jag om att det är förseningar. Fortfarande ingen ko på isen. Tio min senare kommer nästa tåg. Och sen händer ingenting. Kompressorn har gått sönder och vi kommer bli sittande till nästa tåg kommer. Men ingen vet när det är.

Försöker ringa till läkaren och upplysa om problemet men där finns bara funktionen välj en tid och vi ringer upp dig. Hur hjälper det mig när den tiden är när jag skulle bara där?

HATAR SL OCH MUSEIFÖREMÅL!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: