fredag, december 09, 2011

Ops

Ibland händer det man inte ska tro.

Fadern har nu ändrat sig och fr kaos ska bo hos undertecknad och Drasuten från och med januari.

vet inte om det var ett ögonblick av klarsynthet som gjorde att han efter 4 månader fattade det beslutet som var det bästa för alla inblandade eller om det helt enkelt var för att han inte har tid att jävlas med mig längre.

i vilket fall som helst så blir det så. Var lite nojjig när jag skulle berätta för fr kaos om det vi bestämt eftersom hon sagt att hon vill bo mest hos pappa men döm om min förvåning när hon bröt ut i ett glatt skratt och glad som en lärka pratade om sin nya skola och nya kompisar. Hon tyckte att det var bra för hon orkar inte åka bil så mycket längre.

Ibland löser sig saker men hade ju hoppats att det hade kunnat lösas utan allt tjafs innan.

borde känna glädje men har så ont i nacken att jag inte orkar. men antar att jag är överlycklig

Inga kommentarer: