fredag, mars 16, 2012

joråsatt

Dr Barsk, min nye läkare, var en lite surmulen och kort i tonen. Han ingav varken förtroende eller hopp och jag känner mig mig ännu mer förvirrad.

Enligt Dr Barsk är det nästa för mig att återgå till jobbet. Kanske inte på heltid men ändå. Kanske inte direkt men inom kort. Han ifrågasatte också varför jag inte blivit utredde i kugghjulet och varför jag inte provat aldrig och en annan favorit i kombination. Jag visste inte att det var mitt jobb att bestämma sånt men tydligen jag jag inte gjort tillräckligt.

Han skulle dra mitt ärende i kugghjulet men mötet skulle inte vara förrän den 28e mars. Att sjukskrivning går ur den 21 mars förhöll han sig kallsinnig till. Dock bokade vi in ett nytt möte den 22a då jag ska ha funderat lite på vad jag vill. Samt pratat med min arbetsgivare.

Ringde min chef direkt efter mötet och de vill blev inte så mycket klokare heller.

På tisdag ska jag träffa försäkringskassan, vet inte vad hon vill men lika bra få det gjort.

Har precis varit hos psykolog, ingen av oss förstår riktigt varför jag ska gå där men vi har bokat in ytterligare ett möte för att göra en avstämning.

Suck
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: