måndag, mars 19, 2012

tabletter eller gravid

började med mina nya tabletter i fredags. Alvedon i kombination med Tramadol Strada. På lördagen kände jag ett litet illamående som gick över när jag åt, tur att det var dags för lördagsgodis. Fick med mig Drasuten och vi satt i soffan och kollade på Jurassic Pard (alla tre delar) hela dagen och käkade till detta godis.

Framåt eftermiddagen försvann illamåendet och på kvällen tog jag så två doser av mixen och blev väldigt trött (inte samtidigt utan med 4 timmar mellan).

Söndagen blev inte alls rolig, mådde konstant illa och så fort jag reste mig ur sängen överfölls jag av ett illamående som hetter duga. Den här gången höll det i sig även framåt kvällskvisten även om det klingade av så pass att jag kunde hålla mig uppe.

Vi hade middag för samtliga rövare för att fira att vi är hemma igen och jag lyckades hålla mig på fötter. Men jag åt inte kladdkakan?!?!!?!? Så något är fel. Undertecknad är övertygad om att det är tabletterna som spelar mig ett spratt. Drasuten är lite orolig att det skulle vara något annat. Eftersom jag reagerar mycket på lukter och mår illa konstant, men det går över när jag småäter, så drar han vissa paralleller till förra året då vi lyckades med bedriften att befrukta mig trots spiral.

Det sista han sa åt mig innan han försvann till jobbet i morse var "du köper ett test i dag"...

men jag tror mest på tabletterna

Inga kommentarer: