måndag, april 30, 2012

istället för...

Det är ju valborg. Så istället för att trycka i mig smärtstillande tabletter för att stå ut, tänkte jag prova mammas huskur. Alkohol. Eftersom undertecknad inte är något stort fan av alkohål så är det cider och alkoläsk som gäller.

Drasuten höll på att ramla baklänges när jag bestämde mig för att tulla på kvällens tillbehör i förväg.

Måste erkänna att det känns väldigt konstigt, får se om effekten blir vad jag hoppas. Alltså smärtbefrielse.

Var och träffade Dr Barsk i morse och vi bestämde att jag går tillbaka till två timmar om dagen. Sen ska jag få gå i smärtgruppen och dessutom får jag en remiss till smärtklinik. Som inte det var nog fick jag äntligen citodon. Ska ta en citodon och en aldrig dagtid mot smärta.

Jag vet inte om det var pga att Drasuten var med eller om han helt enkelt var på bra humör.

Sen bestämde undertecknad sig för att busa lite och vara hemma idag för att låta kroppen vila ut, så jag sjukanmälde mig samtidigt som jag informerade min chef om tillståndet.

Nu ska jag gå ut i solen, vila, smutta på min cider och titta på när Drasuten putsar på hojjen.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: