söndag, april 29, 2012

söndag

Idag har jag varit igång sedan klockan 8. För inte ska du tro att man kan sova länge på morgonen när man har chansen. Nä inte då.

Som tur är har Drasuten samma åkomma så vi sitter pigga och alerta vid köksbordet och planerar för dagens aktiviteter.

Eftersom den nya hojen nu är hemma så har Drasuten sitt på det torra, det är mycket TLC som behövs för att få hojjen att börja bli vad den ska. Men det är ju tur för sånt gillar han.

En annan hade siktet inställt på att få undan vinterkläder och hänga undan hojkläderna. Eftersom ett hojställ är rätt otympligt tar de fyra som hänger här plats. Bonus 1 har självklart 2 ställ.

Sagt och gjort, sen var det rullgardin och gardinkappa till Bonus 4´s rum som skulle upp.

Egentligen borde jag bara göra en sak per dag. Min kropp klarar inte så mycket. Definitivt inte nu när allt har blivit så nerkört i skiten efter 3 veckors arbete. Men samtidigt vill jag och då blir det lätt så att jag gör liiite för mycket.

I morn är det dags att träffa Dr Barsk igen. Får väl se vad det ger.

Nu hoppas jag att potatisen blir klar så jag får mat. Steken är färdig men en annan glömde visst potäterna.

Inga kommentarer: