onsdag, april 25, 2012

kämpa kämpa


Snart ska jag på möte med personalavd och min chef. Jag anser att de inte direkt gjort sitt bästa för att det ska fungera för mig att komma tillbaka. Jag vet dessutom att både FK och dr Barsk kommer säga att företaget inte gjort tillräckligt och därför kan man inte utvärdera hur det går.

Börjar förstå hur de fungerar!

uppdatering em ... mötet resulterade i att min chef på ett mycket tydligt men ändå lite subtilt sätt talade om för undertecknad att de inte har den nyttan av mig som de anställt mig för. Personaltjejen tillade att egentligen är det ju faktiskt arbetsträning som det rör sig om eftersom de de facto hittar på arbetsuppgifter till mig. De kan ju inte skicka ut mig till en kund. Nähä, no shit sherlock liksom.

Men vi kom fram till att vi var där vi befarade att vi skulle vara. Och resultatet av detta blir att jag ska prata med Dr Barsk och pyskelogen angående hur man ska komma tillrätta med min smärta. Och företaget tar kontakt med ergonom och Fk för att sedan se var vi hamnar.

på nått sätt misstänker jag att dr Barsk kommer säga "jag förstod att det skulle bli så här" när han får lägesrapporten på måndag. Då kommer jag bli lite ledsen i ögat. Men jag vet att han anser att jag måste visa vad jag kan respektive vad jag inte kan för att "lura" försäkringskassan.




Inga kommentarer: