onsdag, april 25, 2012

suck

Börjar undrar om jag verkligen ska vara med andra människor?! Sitter med ett gäng fruntimmer, ålder 30-40+, och blir svettig i pannan varje dag.

Ibland får jag verkligen bita mig i tungan för att inte slänga ur mig något.

En scen:
Fruntimmer 1: "jag har fått mejl från it-killen. Han skriver NI. Till mig?!? Jag tänker svara att han gärna får dua mig"

Därefter spenderade ca 5 min åt att diskutera det oförskämda i att nia någon. Fruntimren var roade över folks tillkortakommanden.

Fruntimmer 2: "men han skickade kanske till fler?"

Fruntimmer 1: "ååååå va pinsamt!!! Han har skickar till två till! På vad ska jag göra nu?"

Sånna diskussioner har de hela tiden och det är kul att ha något att lyssna på. Men jag kan inte låta bli att undra om jag är lika "korkad"??!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: