söndag, september 09, 2012

inget är som väntans tider

Sitter och väntar på att fadern ska lämna av fr kaos.


Eftersom undertecknad är i god tid så finns det tid över till em massa tankar.


I morgon ska jag träffa nya FK handläggaren. Min gamla bytte tjänst. Hon, den nya, skulle läsa utredningen som gjordes i somras. Sen ska vi prata igenom vad vi ska göra framöver. Ska träffa dr Barsk på onsdag och det kan ju vara bra att ha framtiden någorlunda klar.


Mina 360 FK dagar är snart slut och frågan är vad som ska hända efter den gränsen är passerad.


Förhoppningsvis blir det lite klarare efter morgondagens möte.


Men lite orolig är jag allt. Det första kvinnan frågade när jag ringde i veckan (för inte katten ringer FK) var om min förra handläggare pratat om Samhall! Det gjorde hon aldrig, men själv har jag befarat att det skulle komma på tal. Å nu har det gjort det.


Men hon sa det innan hon läst utredningen. Får se vad hon säger imorn.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: