torsdag, september 13, 2012

uppdatering

Den här dagen för till historien som en av 2012 värsta dagar.


Fick efter mycket om och men dag i dr  Barsk. Jag ville berätta för honom att det nu hänger på hans intyg. Han upplyste mig då att det underlag som FK redan förkastat kommer väga tyngst. Han anser fortfarande att han bara är en doktor. Han kan inte tillräckligt mycket för att kunna bedöma min arbetskapacitet.


"Oh shit there goes the planet"


Handläggaren på FK ringde igen vid 17.30. Bara en sån sak kan göra en både förvånad och lite hoppfull.


Hon sa att hon pratat med en expert och de säger att det är enklare att dra in sjukpengarna framåt än retroaktivt. Det innebär att undertecknad trots allt får pengar några veckor till. OM det nu går så illa. I morn em får jag intyget och sen skickar jag det snabbt som bara den till FK.


Sen är första bollen i rullning.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: