tisdag, februari 04, 2014

Jonensatte de går bra nu

Ska på intervju hos AF. Gillar att vara ute i god tid men i dag tog jag lite extra tid på mig innan jag skulle åka så jag skulle slippa vänta. 

Gick så där. Hade inte behövt vänta mer än tio minuter om mötet var när jag trodde det skulle vara. Men vid en närmare kontroll visade det sig att jag är ute och cyklar som vanligt. Ska inte vara där förrän om trettio minuter. Det är en timmes parkering. Man tackar. 

Fick förresten inte platsen hos FK. Motiveringen löd "vi ifrågasätter om du verkligen är redo för praktik". Intervjuaren gav mig också rådet att inte vara så ärlig med mina krämpor och möjliga oförmåga. Satsa på att bara framhålla mig själv. För jag ger ett positivt och trevligt intryck. Eller hur. Som vanligt sätter min ärlighet mig i klistret. Så nu är frågan, mörka och chansa eller vara ärlig och hoppas på det bästa. 

Nu ska jag köra ett varv runt parkeringen och sen försöka igen. 

Inga kommentarer: