torsdag, juni 05, 2014

Ål rajty tän

Som jag trodde var Dr Barsk ytterst motvillig men inte till morfinnedtrappningen. Tvärtom. Han tyckte det var en ypperlig idé. Fast han rynkade lite på ögonbrynen när det gick upp för honom att det var han som skulle ta tag i det och inte smärtrehab. 

Men nu är den bollen i rullning. 

Men han måste ju få  grumsa om något så då fick det bli sjukintyget. Inte skulle han skriva något intyg idag inte. Det var ju jättelångt kvar. Fick lov att utskuldra mig samtidigt som jag i huvudet sa helt andra saker till honom. 

Sen tyckte han att vi kunde ta lite olika provet eftersom jag alltid har en lite förhöjd sänka. Fick honom dessutom att beställa ett njurfunktionsprov eftersom jag haft känningar mot njurarna. Han trodde det var något muskulärt, och han har antagligen rätt men bättre safe than sorry som e säger over där.  

Så nu sitter jag och väntar på labbet. 

Inga kommentarer: