söndag, juni 08, 2014

Decoupageande tar fart

Är lite feg men häromdagen vågade jag mig på att fixa en av grejerna jag köpt just för ändamålet.

Problemet för mig just ju är att jag har en massa idéer och ser framför mig hur jag vill ha det. Men sen orkar jag inte riktigt hela vägen ut och blir rädd att resultatet inte ska bli som jag vill att det ska bli, istället för att bara göra och se vad som händer.

Men jag är rädd för att misslyckas, att inte kunna leverera ett perfekt resultat. Måste träna bort det.

Här kommer ialla fall mitt senaste alster...

 Före

 Efter

Är faktiskt nöjd. Även om det inte är helt perfekt.



4 kommentarer:

Elin sa...

Jättefint ju!!! :)

LupaVarg sa...

Vad fint det blev. :-D Du får hjälpa mig med ett bord som jag vill göra om. Måste bara slipa och måla det, men sedan kör vi så det ryker. ;-)

Undertecknad sa...

Tack, va ni är snälla!

Lupa, spännande! Hojta!

LupaVarg sa...

Jag hojtar när grundjobbet är klart. :-)