måndag, juli 27, 2015

När man har skitroligt

Idag, lite senare typ direkt efter lunch, ska en av de mörkaste platserna i mitt liv undersökas. Det vill säga de ska köra upp en kamera där solen inte skiner och kolla läget. 

För att det ska lyckas har jag den senaste veckan varit satt på diet, ingen frukt och inga fibrer. Det blev mer problematiskt än jag hade förutspått. Sesamfrö är ett helvete att ta bort från maten när den väl placerats där *suckar*. 

Men det är ändå inte det värsta. Fyra liter reningsvätska ska drickas! Fyra illasmakande vätska. Två dagen innan och två samma dag. Jag är inne på min tredje och det är sjukt svårt för en person spm är överkänslig mot smaker och konsistenser. 

Vet inte vad jag ska belöna mig med när det hela är klart. För jag inbillar mig på intet sätt att den däringa kameran kommer vara en trevlig bekantskap. 

Inga kommentarer: