tisdag, juli 14, 2009

Gotland dag 3 - bilder







Studerar med iver de bilar som kör runt banan, har vi tur är det någon som rullar och hamnar på taket, annars får vi nöja oss med att de fastnar i sanddepåerna






En av riddarna när de kör sina uppvisningar, det är rätt otroligt va duktiga de är. Här gällde det att fånga upp så många ringar som möjligt, två av riddarna lyckades med konststycket att få upp alla fem ringar.







Här möts de i duell










Våra fyra riddare efter segern. Fr Kaos är den röda och jag är den svarte (han såg sur ut hela tiden tyckte hon å när jag läste i programmet så visade det sig att han var ngt av en enstöring och kom bara in för att fightas... perfekt för mig)







Visby ringmjur i kvällsljus. Missade att få upp kameran när solnedgången lyste mellan ruinerna men till mitt försvar kan jag säga att jag var rätt trött.




Det bästa sättet att göra barn snälla är att göra dem lyckliga."
Oscar Wide

Inga kommentarer: