tisdag, december 13, 2011

svårt fall doktorn grät

Brukade alltid min kära mor säga. Jag tror jag är på G att få både husläkaren och sjukgymnasten att gråta en svårt.

Läkaren ringde! Ja du läste rätt. Han ringde dagen efter röntgen och berättade att jag hade ett litet diskbråck i nacken. Det har dock inte någon påverkan på min smärta enligt honom. Det var ingen påverkan på ryggmärg och nerver enligt dem.

Men jag är fortfarande inte övertygad. Eftersom undertecknad är en Google-junky så har jag läst på om det här och det är inte säkert att det syns på MR utan det kan behöva ytterligare en röntgen.

Men min sjukgymnast tror inte heller på att det är det som är det egentliga problemet och vill helst se att jag blir ordentligt utredd. Problemet är nu att min husläkare inte riktigt bryr sig. Men som tur är finns det fler läkare.

Ska bara hitta orken...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: