torsdag, augusti 23, 2012

Eller inte


Jävlar i min lilla låda va fel jag hade i går.

Har ju känt mig bra i några dagar, och tänkt massa tankar om detta.

Men ödet/kishmet/fanåhansfarmor/gud/Murphy eller någon annan ond tog ner mig ordentligt.

Träffade vän och käkade lunch i går. Vi satt och snackade i några timmar (läs två) och sedan åkte jag hem.

Då bröt helvetet ut. Hela kroppen började värka, i början lite försåtligt försiktigt men sedan ökade det i intensitet. Till slut kändes det precis som när man håller på att få feber, varenda muskel i hela kroppen värkte. Jag satt och flåsade i soffan och väntade på att tabletterna skulle ta.

SÅ var det med det. I dag känns det bättre men fortfarande ondare i kroppen än jag hade de bra dagarna. Men där fick jag ju för att jag började inbilla mig att det bara var på låtsas, att jag bara inbillat mig det hela. Att jag är hypokondrisk. Eller hur.

Nog är det bra att hjärnan glömmer fort.

Inga kommentarer: