fredag, augusti 24, 2012

jaha ja


Mår så där, på måndag får jag "domen" och får då försöka ta reda på lite mer vad utredningen verkligen skulle utreda. Min arbetsförmåga eller min oarbetsförmåga?

Har fått papper från FK om att jag snart har använt alla mina dagar. Men om jag har en allvarlig sjukdom kan jag få ha kvar det. Men vad är en allvarlig sjukdom?! Klassas fibro som det eller är det cancer som gäller? Verkar ju inte så eftersom det finns många med cancer som det skrivs om i tidningarna. De måste trots sin sjukdom söka jobb.

Nåja, ska försöka njuta av en barnfri helg och sedan ta det som det kommer efter det.

Väntar fortfarande på besked från smärtkliniken.

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Hoppas du fick en lugn och skön helg. Det behöver du. Softa och gör det som du mår bra av.
Förmåga kan betyda mycket så grunna inte förmycket utan ta ett ögonblick i taget.