måndag, mars 10, 2014

Det är måndag morgon

Och jag är på "jobbet" igen. Tyvärr verkar det inte bättre än att min handledare är sjuk även idag. Hon är annars här väldigt tidigt, typ innan klockan sju. De andra tror jag inte heller på eftersom de har sitt måndagsmöte från strax efter nio. Och jag jobbar ku inte mer än två timmar. Så jag antar att jag kommer sitta framför datorn igen, till mina armars stora förtret. 

Dessutom är fr kaos hemma. Själv. Hon mådde lite illa men jag orkar inte böka med VAB utan hon får klara sig själv. 

Det är egentligen ingen fara med henne och därför låter jag henne vara själv. Hon är trött efter en helg hos fadern med bråk och sena kvällar. Sen kommer jag inte vara borta längre än tre timmar och hon kan mejla mig om hon blir sämre eller orolig. 

Det är ju bara en timme kvar nu. Men måste nog fixa en telefon att ha hemma eftersom vi inte har någon hemtelefonen. Även om fr kaos inte kommer få en telefon förrän hon blir typ tonåring eller börjar åka buss själv, vilket som inträffat först, så vore det bra om det gick att ringa om situationen uppstår igen. 

1 kommentar:

LupaVarg sa...

Fan vad kul du verkar ha det. Kommer du få göra någon återkoppling på den här "arbetsträningen"? Någon borde fasen ställas till svars. :-(