måndag, februari 02, 2009

Första dagen på resten av mitt liv



å inget har börjat bra, har just vräkt i mig en halv drömrulltårta... Det var inte ens gott, jo första tuggan men sen vart det bara äckligt. Har inte känt något behov av sötsaker, eller andra onyttigheter under hela konvalecenstiden men nu helt plötsligt efter första dagen på jobbet så sitter det där som en smäck, sötsuget.





Å jag har inte karaktär att stå emot. Fan nu måste jag visa att jag är värd min minimakover... inte äta upp allt de sugit ut... helvetes jävla skit va arg jag blir på mig själv...








tror att pms-häxan är i full färd med att skapa sig ett permanent hem den här gången

Är så jävla arg hela tiden, på jobbet var det en massa jävla puckon som gjort fel och jag fick ägna dagen åt att rätta till saker som de inte skulle lagt sig i över huvud taget











nä dags att börja tänka positivt och bli mer fokuserad på mig.

"Fick man sin ungdom åter skulle man bara göra om sina dårskaper."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: