tisdag, mars 31, 2009

Skräckens minut

Idag fick jag äntligen träffa en öra-,näsa-halsdoktor angående mina jobbiga och däpta bihålor. Han konstaterade att det verkade lite underligt att jag inte fått antibiotika trots problem sedan mitten av december.

Han skickade iväg mig på bihåleröntgen och sedan ska jag få uppleva en käkspolning. Det lät inte som något jag vill genomlida men antar att det är värt att kunna andas och slippa näsblodet.

men beskrivningen som jag hittat på nätet tillsammans med förklaringen doktorn gav mig ger mig rysningar och svårångest. Även om det är bedövat så kommer det att knaka och så när de går igenom näsväggen in i bihålan... fy fan vill inte vara med

1 kommentar:

Moi sa...

R har genomgått en sån härlig behandling, du kan ju höra med honom om hur MYSIGT det är...!?