måndag, mars 02, 2009

Vackert väder och olidlig spänning

är två saker som jag önskar skulle inträffa.

Just nu är det mulet, kladdig och fruktansvärt tråkigt väder.
Mitt liv består av fight med liten FrKaos, fakturor (tyvärr inte ens så många att de håller mig sysselsatt) och kaosartad inredningsarkitektur.

Vill resa bort, funderar på att övertala väninna att sticka på utlandssemester igen. Får se vad ekonomin säger. Egentligen borde jag inte men vafalls vem är jag att förneka mig själv njutning.

Vill hitta nytt jobb, måste man inte söka då eller? Måste nog ta tag i det där.

Inredningsarkitekturen i mitt hem liknar mest en secondhand affär där saker och ting står utkastade i mån av plats. FrKaos är dock mer än nöjd när hon fått in helfigursspegeln i vardagsrummet vilket innebär att hon kan skutta runt och samtidigt beundra sig själv i spegeln.
"Det finns inga synder utom dumhet."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: