lördag, oktober 03, 2009

Tuttar, bröst, meloner, boobies eller bara mjölkcentral

Vet inte om jag är udda på något sätt men mina bröst växer fortfarande.





kanske ska jag utnyttja dem och dra fler läsare till min blogg genom att ibland lägga ut bilder på dem.





Har sett bloggar där personer lägger ut dem, ibland helt utan någon som helst koppling till det de pratar om.





Kanske är knepet.



Jag testar...







Blev det mer spännande nu...


"Alla stora idéer är farliga."
Oscar Wilde

2 kommentarer:

Nina sa...

Haha, ja herregud vilka bloggar det finns! Mycket sånt skit på Metrobloggen, och de drar massor med läsare. Räknade ut att en tuttfia drog in i snitt 9'000 i månaden på att skriva "Öh, jag är typ liksom sjuukt seg idag, höhö. Vad ska man typ liksom hitta på liksom typ va?". Och så postade hon en bild där hon putade med rumpan och en där hon klämde ihop tuttarna.
Tragiskt.

Men löss alltså- man kan ha det hur länge som helst? Ett evighetsgöra? Snart rakar jag av henne håret.

Undertecknad sa...

wow 9000 för att flasha dåliga bilder på svank och tuttisar...

kanske ska man omvärdera det hela och testa... nya bloggen på metro så jag jag ta ledningen med hästlängder... eller spenlängder kanske rättare sagt