söndag, oktober 18, 2009

uttråkad till max

idag skulle jag vara duktig

jag har tvättat 3 maskiner, pratat i telefon och sorterat papper.

Sen har jag fått fingrarna ur och börjat plugga anatomi.

men likförbannat är jag uttråkad.

Mina tankar är på helt andra ställen än där de ska vara, jag kan verkligen inte fokusera på en sak i taget.

Läser om muskler, skelettdelar och annat som har med den mänskliga anatomin att göra.
Men tankarna är upptagna med att fundera över baggyboy, eventuella egna företag, framtiden och vad fan jag kan behöva köpa i affären eftersom jag måste gå dit och köpa tops.

Men orkar inte. Orkar inte ens komma på vad jag vill äta för mat i dag. Så därför har jag inte fått i mig annat än lite godis och ostbågar än så länge. Fan måste ta mig i kragen och gå till affären nu.

Sitter på facebook och spelar Café World, det nya roligare spelat som de har kommit på. Fan har man ett tråkigt liv då eller.

"Jag är en ung man med en lysande framtid bakom mej."
Oscar Wilde

4 kommentarer:

Anders Jacobsson sa...

Kom igen humlan lilla sötnos! Upp med lite stake!! :) Underbart inlägg hos mig idag.. De övre läpparna. HAHAHAHAHAHA! Pok o pok

Undertecknad sa...

får till det ibland vettö

fjortisensmorsa sa...

Hur svårt är det att komma på vad man vill/ska käka!! Arrgh, har en superkräsen son"gillar inte det" och en Fjortis "Jag är inte hungrig nu..men NU!!..tycker ostbågar verkar vara en lysande idé!! ;-) Har utmanat dig på min blogg, hoppas att du hakar på!? ;-) (jag har aldrig blivit utmanad förut..tyckte att det verkade beiget att balla ur första gången..?)Ha det gott!

Undertecknad sa...

ja ostbågar är ett säkert kort

oh så spännande har aldrig blivit utmanad, ger mig genast av och kollar.