torsdag, november 12, 2009

Skrotfritt



Eftersom jag har en inte helt fungerande cykel
har jag nu fått vidta åtgärder för att få igång den igen.
Det fungerade bra fram till sommaren men nu har mina hormonrubbningar gjort att jag är pms-ig i stort sett hela tiden. Inte kul. Varken för mig eller min omgivning. Så undertecknad tog sig helt sonika till fabbo gynkelog som fick avlägsna det skrot som inplacerades i de nedre regionerna förra sommaren.
Nu får vi väl se om det får någon effekt.
Ska börja knapra minipiller, eftersom mina pigmentförändringar troligtvis hörde samman med östrogenet i p-pillerna.
Så nu är jag skrotfri ett tag framöver.
Måste nog ta mig till husläkarn för att tigga till mig en fullständig genomgång av funktionerna i min kropp, som inte verkar fungera helt enligt plan.
"Ingen kvinna bör avslöja sin rätt ålder. Det ser bara ut som beräkning."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: