torsdag, april 15, 2010

Hanging in there


Varför ska det vara så jävla omöjligt att ha med hantverkare att göra? Skulle få ett pris från målaren för att även göra grundningen i sovrummen. Fick priset på mobilsvar, hade upplyst målaren att jag kanske inte skulle gå att nå eftersom jag var på böljan den blå. Han började ändå. Det är så man får pengar. När jag påpekade sakernas tillstånd för honom försökte han få det till att det var mitt eget fel, eftersom jag inte hört av mig. Tänk jag som trodde att man väntade på ett ok innan man sätter igång. Tydligen har jag fel. Han hade kunnat riva färdigt i vardagsrummet medan han väntade på besked. Men det är bara att konstatera att JAG HAR FEL! Suck men plånboken aka mamsen tycker jag ska se det positivt, nu får jag ju det gjort grundligt.

Inga kommentarer: