måndag, april 26, 2010

Mörkare tider

Sopsäckarna gjorde susen, om det inte hade varit för den jävla lampan som lyste in genom persiennerna i köket så hade rummet varit kolsvart. Funkar för mig. Så hade det inte varit för min vanliga osömn så hade jag sovit bra. Men nu låg jag som vanligt vaken mellan 3 och 5 för att sova som bäst när det är dags att gå upp.

Nu sitter jag i gamla lägenheten och känner mig rätt uppgiven, det är ju hur mycket skit som helst kvar. Bara udda detaljer som det kommer bli hur kul som helst att försöka packa upp sen. Nåja, har bokat in både köksgubbar och mattgubben så den 11 maj bör mitt nya kök och sista golven vara på plats.

Däremellan ska jag knöla in, ett stycke årsmöte, ett styrelsemöte och en städdag. Jobbigt att vara ordförande i en förening och bo i en annan. Men men har hört att ju mer man gör desto mer kan man göra. Det handlar bara om planering.

Joråsatte, bilen går bra

Inga kommentarer: