onsdag, oktober 27, 2010

Bulk


Idag har varit en dålig dag. Fler besökare på mässan men inte så många i vår monter. Ägaren ska dricka sig lite i kväll som tröst. Jag har kul men jävligt ont i fötterna, dessa skor funkade förra året så jag skyller på golvet. Har trevliga mässgrannar som kommer och snackar i bland. Sen har vi grabbarna som tar fram ölen på fort kl närmar sig 16. Jag har två beundrare som stirrar ut mig hela tiden och sen har vi de övriga som uppskattar ett glatt leende. Men jag vill påstå att det inte finns så många snyggingar för mig att titta på. Å andra sidan har jag för ont i fötterna för att ha runt och kika. Några av våra mässgrannar har en 2 min show de kör en gång i timmen. Men i dag har de slarvat... De har en färgglad barnklocka som de stalker om men det händer inget alls på utsatt tid. Inte för att showen är mycket att hurra över men när det händer så lite så har man stenkoll på vad mässgrannarna gör och inte gör. Hoppas ingen sett att mina strumpbyxor gått sönder.

Inga kommentarer: