onsdag, november 10, 2010

Ännu en dag


Vet inte vad jag ska säga?!
Men faktum är att jag sitter kvar på stenåldersföretaget och gör ingenting. I går skulle ju det egentligen varit min sista dag (kontraktet gick ut) men vän av ordning ringde i alla fall för att dubbelkolla (dum som man är) med uthyrningsföretaget och se där.... chefen ber att få återkomma och när hon så gör det är det med ett besked som jag inte gillar. INTE. GILLAR.
Det har uppstått en situation! Chefen säger sig vara jätteledsen och önskar att hon kunde gjort något så att att jag skulle slippa. Men kunden vill att jag stannar tills ersättaren är på plats. Vilket enligt kunden kanske är på tisdag medan uthyrningsföretaget säger måndag.
Kontentan av det hela är att jag sitter här igen och spelar mahjong.
VA FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!!!!?????????
Jag pratade med min kontaktperson hos kunden för att klura ut vad de exakt behöver hjälp med. Ett protokoll och en rapport (som görs på fredagar/måndagar). De kunde inte speca vad jag ska göra på torsdag så det kanske kan vara så att jag får vara hemma då. Men på fredag ska jag sitta här och vänta på att projektledarna ska lämna in sina rapporter så att jag kan sammanställa dem (vilket kommer ta en timme kanske om de är duktiga och görs om jag bett dem). Idag skulle jag skriva rent protokollet från gårdagens möte (gjorde jag i går efter mötet) och sedan skicka ut underlagen till projektledarna, vilket är gjort.
Vad i helvete ska jag göra nu?!?! Spela mahjong eller?!?!?!?
"Jag litar på att du missförstår mej."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: