tisdag, november 16, 2010

Fotbollslaget


Att jag aldrig lär mig. Fr Kaos hade med sig en bild från dagis i dag, vi spelade fotboll och vi var ju självklart i det vinnande laget. Hon hade en lång utläggning om alla olika lag på bilden (för ja varje gubbe med mål är ett lag.
Undertecknad är målvakt i det stora målet. Att vi ser sura ut är för att vi verkligen vill vinna och är koncentrerade.
Vi tog en tripp till affären och under tiden kom det att vi började prata lite om drasuten. Fr kaos summerade det hela med att jag nu hittat en ny. Hon var ju efter förra "affären" klok nog att säga "men mamma det är ju bara att ringa någon annan som tycker om dig". Nu har jag ju gjort det.
När vi kom hem ritade hon till en gubbe, som är drasuten, för att jag dvs undertecknad älskar honom.
Hon tog nog helgens introduktion rätt bra, på ett typiskt Fr Kaos vis.

Inga kommentarer: