söndag, november 21, 2010

The Prick will stick

Har tillbringat tre nätter i rad tillsammans med dejten/drasuten/THE PRICK och det har varit otroligt nice. Eftersom undertecknad är överkänslig för de flesta tvättmedel och sköljmedel har det varit ett litet problem när det kommit till sänggåendet. Men för att råda bot på detta föreslog undertecknad att nya lakan skulle införskaffas och tvätts i tvättmedel som jag tål. Eftersom jag inte kan kräva att drasuten ska slänga sitt gamla tvättmedel så tog jag på mig att fixa detta och samtidigt tvätta allt i mitt tvättmedel hemma.

Sagt och gjort, en vända till Ikea och nya sängkläder införskaffades (undertecknad var ensam) och eftersom man försöker vara lite ekonomisk så tänkte jag köra så neutralt som det bara går samtidigt som inte allt för mycket pengar behöver spenderas. Så jag hittade ett prickigt ett som jag tyckte var helt okej.

Detta har drasuten haft otroligt roligt åt. Inte mindre roligt blev det när jag också packade upp min nyinköpta morgonrock (grå med vita prickar).

Har jag sagt att det är prickigt som gäller. Jorsåsatt bilen går bra

Inga kommentarer: