onsdag, februari 16, 2011

för mycker av det goda

Kan man älska någon för mycket?

Är det ens möjligt?

Känslorna jag har för Drasuten slår allt jag känt på många år. Visst var jag förälskad om inte kär i MrSmith men det var en helt annan nivå eftersom vår relation inte var seriös. Det här är på riktigt.

Skrämmande och underbart på samma gång. Det mest fantastiska är att Drasuten känner likadant.

Men inte hjälper det mig från att sluta nojja. Som alltid känns det som jag är den som känner mest, har svårt med balansen och vippbrädan tippar över mot för mycket.

Drasuten tycker inte det är några problem alls utan blir lite orolig när jag säger att jag måste sluta älska så mycket. Eftersom han på de snart 5 månader vi varit tillsammans har lärt känna mig så pass väl att han vet att det är antingen eller som gäller. Han vågar inte riskera att jag flyger iväg och stänger av helt.

Varför kan jag inte bara vara och sluta nojja?
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: