måndag, mars 07, 2011

måndag hela veckan

Mycket kan man säga men att påstå att det arbete jag utför för närvarande är betungande, utmanande eller ens spännande vore att ljuga.

Det känns som jag är 14 och ute på prao. Man får en uppgift som blivit över men ändå är så pass enkel att minsts barnrumpa kan klara det. När uppgiften är utförd får man ta hatten i hand och gå till chefen för en ny uppgift. En klapp på huvudet och lite beröm senare står man med ännu en fantastisk uppgift framför sig.

För den som aldrig praoat på kontor kan jag avslöja att uppgifterna består av... kopiering, lite kopiering, lite mer kopiering, ännu mer kopiering. Sen kan vi slänga in lite scanning också, vi befinner oss faktiskt på 2000-talet.

Tackar mina år som ung då jag tillbringade lov och sommarlov med att kopiera. Annars vet man aldrig hur det hade gått.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: