tisdag, maj 03, 2011

Hur man än vänder sig...

så har man ändan bak...

Har inte direkt varit meddelsam här den senaste tiden, inte ens mobilbloggning har lockat.

Tiden straxt innan påsk fram till nu har varit allt annat än en dans på rosor.

Har haft fr kaos på heltid över en månad och det känns, jag är slut som människa. Jag älskar den lilla fajtern men dålig sömn i kombination med alla mystiska hormoner som virvlat runt i kroppen på undertecknad har inte gjort det hela särskilt lätt, speciellt inte som fr kaos själv är mitt uppe i en trotsperiod utan dess like. Vi bråkar, tjafsar och hon blir klängig eftersom hon känner att jag inte är mig själv.

Drasuten har också haft ett helvete med mig. Jag tjafsar om allt som går att tjafsa om och sen lite till. Vad har hänt? Varför är jag så fruktansvärt arg hela tiden?

Jobbet gör ingen glad heller. Sitter i dagsläget och kontrollerar två datasystem så att samma information finns i båda. Wow arbetsgivaren vet verkligen hur man matchar ihop kompetens med arbete.

Så nä jag är inte med i leken just nu... hoppas på att orken hittar tillbaka snart och hormonerna lugnar ner sig... skulle gärna vilja ha en liten lugn stund då jag känner mig harmonisk.

Inga kommentarer: